måndag 24 januari 2011

Räligt var ordet sa Bull(läge)

Jag har velat skriva här hela dagen. Men det är lite räligt idag och den räligheten vill man inte klökas upp på internet hur som helst. Sedan är det ju inte genomräligt men ändå en 7:a på räligtskalan. Mår lite halvilla och har ont i halsen, ett dokument som jag jobbar i var helt konstigt när jag skulle börja jobba i förmiddags (ett slags spadertecken där å, ä, och ö skulle vara), det går långsamt med uppsatsskrivandet och jag har en deadline om en vecka som gör mig nervös. Det är det sistnämda som är allra räligast.

Som en motvikt mot allt det tradiga så har det också hänt bra saker.

Mogget har lagt sig bredvid mig i sängen, sträckt på sin långa svarta lurviga kropp och låtit mig klia honom på hela långa magen, Mansson har sagt att han älskar mig flera gånger, mamma och jag har talats vid i telefon och hon har sagt fina saker, har spelat Betapet med en vän från Österlen, har hoppats och drömt om sådant som jagar mentala moln långt på flykt och bjuder hem en djupare glädje.

Bjuder på dagens ironiska outfit. Tintin-Tshirt från 90-talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar