söndag 2 januari 2011

Oh yeah

Vaknade av att Sigge bet mig nätt i stortån.
Mansson försökte just stänga diskmaskinen men det var något som tod emot. När han tittade in såg han Mogget fastklämd mellan diskmaskinens inre vägg och talltiksstället på nedervåningen som han tryckt in. Tur att han inte smällde igen allt som han tänkt!

För övrigt, om min bibliotekariekarriär skulle gå dåligt, så har jag alltid ett alternativ - buskis. Jag råkade prata lite som Stefan och/eller Krister för att liva upp stämningen. Känns bra att ha en back-up plan.
För övrigt tar jag några dagar ledigt från pluggandet och bloggandet verkar det också som. Det kommer mera senare, jag lovar! Nu ska fi åka och hälsa på polska släkten litegranna på landet. Över och ut från Stefan Kristersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar