torsdag 6 januari 2011

Brysselkål & kondition

Brysselkål är den nya broccolin, kom ihåg vart ni hörde det först folks. Då bör det i och för sig faställas att jag 1. Tycker väldigt mycket om broccoli och 2. Broccoli är nyttigt. Så, brysselkål - min nyttiga och goda lilla grönsak - en välsignelse i kålform.
För övrigt kommer Trettondagen att rymma simning i simhallen, Veronica Mars-tittande med Maken, kvälssmässa i staden och kanske en ensam fika på staden (för är man ledig så skall man få fika bra).

Trots vinter och den stora tröttheten som brukar lägga sig har jag sedan jag kom hem från bröllop och praktik lyckats hålla igång med simningen vilket surprisesurprise i sin tur har lett till att jag i nuläget har en rätt bra kondition. Odeladiodeladihoppsanvilkendag! Jag håller just nu konditionen i handen och matar och vattnar den, så förhoppningsvis är den här för att stanna ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar