lördag 29 januari 2011

...

Jag vill dansa som Rick Astley
Jag önskar mig rosa tulpaner i veckan och en tidig vår
Jag kan berätta en hel del om samarbetet mellan skolbibliotekarier
Jag har skrivit ordet skolbibliotekarie alldeles för många gånger den senaste veckan
Jag hade min hemskaste PMS hela förra veckan och höll på att brista i gråt över uppsatsen både en och två gånger
Jag borde sms:a tillbaks till min vän Klas, hon skrev till mig om vårkänslor och det var härligt
Jag tycker inte om att jag betedde mig sådär mor Mansson i förmiddags
Jag hoppas att uppsatsen blir klar när den ska och att det känns lättare när första delen av den är inne, att andra och tredje delen är lättare eller i alla fall roligare (det kommer den garanterat att vara)
Jag ska gå och äta en glass nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar