söndag 9 januari 2011

Det tunga arvet efter fadern...

(rubriken är ett citat från introt till Pistvakt)
Jag tror att jag har migrän, ärvd från pappa. Det är vad jag får då och då - en huvudvärk som håller i sig i några dagar och som inget biter på. Det är dock inte så att jag kräks av smärta eller ser konstigt, men det känns lite som att nån har använt mitt bakhuvud som fotboll en liten stund. Därför är jag idag hemma istället för att sitta tillsammans med vänner och arbeta med grupparbetet som skall vara färdigt imorgon. Nu väntar jag på att få uppgifter av dem att skriva på. Dålig tajming blurk bli blä...



On another note så har Mansson rakat av sig både mustach och skäggstubb han har gått från detta:

Till detta:


Kortkort lövdräkt är för övrigt väldigt inne 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar