fredag 14 januari 2011

Brtineys Spears och det skojiga instrumentet


Den mörka hösten 2008 började jag gilla och lyssna på Britney Spears, hon var på alla löpsedlar hela tiden men gav under den röriga tiden ut albumet Blackout som jag gillade himla mycket, varför vet jag inte. Eller jo, jag uppskattade det i pumpande i musiken. En hammare i huvudet som tvingar en att cykla vidare eller dansa på oavsett om man står i sin hall och borstar tänderna eller cyklar till jobbet.

Igår hörde jag i alla fall Britneys nya singel Hold it against me på radio, jag tycker inte att den är bra kan jag säga - men- lyssnar man noga (det blir extra tydligt i hörlurar tror jag (mycket bättre än att trycka mp3spelaren in i örongången. Gör lite ont också. )) så hör man inget mindre än EN CYKELPUMP! Vem kunde tro att radioskvalets drottning är en sådan innovatör!

Skrot-Nisse, släng dig i väggen. Britney sparkar din rumpa.


1 kommentar:

  1. Bilden antyder ju dessutom att hon genomgått en rätt duktig makeover.

    SvaraRadera