söndag 16 januari 2011

Psst.... Hör ni mig? Jag kan inte prata så länge och inte så högt för jag ligger i buken på jättevalen Inledning. Hon svalde mig häromdagen och sedan dess har jag knappt sett solens ljus. Eller, det är inte riktigt sant. Jag tog mig och simmade - det hjälper mot låst hjärna- jag tog mig till engelska mässan med Mansson men annars har jag mest skvalpat runt i valens mage. "Hur går det?", frågar ni kanske. Det går framåt vänner, hursomhaver så måste jag ändå lämna in utkastet imorgon. Det är metodkapitlet som inte finns än, det skall bli frukten av kvällens arbete. Nedan finner ni en "före"-video. Senare kommer en "efter"-video

2 kommentarer:

  1. Är det inte dags för "efter"-videon nu! Jag väntar med andäktig spänning.

    SvaraRadera
  2. Det var kanske inte det skojogaste att se i hela världen, men jag bli varm i kläderna. Har ju inte insett att man kan filma med webcamen så enkelt! Som att leka med en filmkamera när man var liten. Stora planer, litet resultat men himla roligt!

    SvaraRadera