fredag 17 december 2010

Vad jag skulle vilja göra men inte kommer att göra (alternativ titel "Hon bangar")



- Tatuera in Sven-E från SVT-komediserien & långfilmen Pistvakt på överarmen. (Han i mitten på bilden.)

Sven-E spelas av Lennart Jähkel, han är hård som stål, en jäkel på dansgolvet och tycker att man skall slita hjärtat och längtan ur bröstet på sig innan det blir infekterat. Den finaste, hårdaste och ensammaste cowboyen i Norrland. Han skulle på tatueringen ha stått med armarna i kors, stirrande bort över fjällen...


- Att om jag någon gång skulle få tvillingar ge dem namnen Lancelot och Liselott.

Behöver man säga nånting mer? A match made in heaven, men vem är det mest synd om?

1 kommentar:

  1. Jag tror att den enda bestående effekt "Pistvakt" har haft på mig är en del märkliga substantivböjningar.

    Bestående och bestående förresten. De har nog försvunnit ur mitt tal, när jag tänker efter. Det känns lite tråkigt på något sätt.

    SvaraRadera