torsdag 23 december 2010

Man blir som sin far och går bananas



Min pappa köper alltid väldigt mycket presenter (mamma med men pappa är liksom exta bonkers på julklappsfronten vilket jag och mina syskon tycker är väldigt roligt).
Nu firar ju jag inte jul med familjen (fem personer att ha julklappar till), utan två personer Make och hans fina kusin, men det har ändå blivit en hel papperskasse med presenter. Jag kan inte låta bli, presentgivargenen är mig övermäktig! Och nu så har jag alltså packat in och bestrött dem med några av min barndoms bokmärken. Det har varit ruskigt mysigt.
Nu ska jag göra det jag tänkte göra idag. handla mat, laga paté, cumberlandsås, Kjerstis äppelkaka osv.
Ikväll ska jag och Mansson äta cheddar, chevré och dricka portvin, samtidigt som jag tror att min familj gör samma sak 60 mil bort.
Goder Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar