onsdag 6 april 2011

Det våras för framtiden

Jag är ledsen att det är så snålt med inlägg här på sistone. jag sitter nämligen med internet urdraget från datorn för att inte vilseledas bland nyuppdaterade bloggar eller skriva på min egen istället för att skriva genialiteter på masterarbetet. Annars jobbar jag också på på mitt folkbiblioteksjobb. Det är oerhört trevligt att extrajobba på ett ställe där man faktiskt vill arbeta i framtiden, där man känner att man har en förståelse för sin uppgift och att man har en smula kompetens. Ett frö till kunskap om området som förhoppningsvis bara kommer växa. Igåe på jobbet insåg jag också att jag behandlat en några användare efter mina fördomar. jag trodde på den gulliga lilla tjejen och inte på " coola lite äldre killen" när jag borde haft ett öppet sinne för båda. Det finns alltså en massa utrymme för att lära. Det finns en framtid för mig i verkligheten och denf ramtida verkligheten stegar, stövlar närmare. Ska bara brottas mågon månad till med monster-jag-menar-master-uppsatsen. Håll tummar, tår och händer knäppta i bön för att jag och mina kursare skall lyckas skriva klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar