onsdag 13 april 2011

Watch me do it.

On another note så har min allra sista universitetskurs på länge startat. Nu ska är det alltså meningen att vi skall lyfta på brunnslocket, sticka upp huvudet och fråga oss vad man egentligen jobbar med på riktiga arbetsplaser. På sätt och vis hade jag velat ha den här kursen för ett år sedan. Lite mer blandat mellan verklighet och akademi. Det är också läskigt att förstå (när jag nu inte oroar mig lika mycket över att inte bli färdig för att jag tror att jag blir det) att man snart kommer att vara osysselsatt. Eller jo, jag kommer att vara timvikarie, men ännu mer arbetssökande. Men oboy, oboy jag varnar dig arbetsmarknad för jag skall söka så att det står härliga till. Jag är Sir Galahad och mitt quest är att få jobb som bibliotekarie. One hell of a librarian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar