fredag 18 mars 2011

MAOM-godis och tankeverkstad


Yours truly käkar fruktkolor för att hålla hjärnsockret uppe och skriver, klurar, tänker, tänker, skriver, klurar, tänker osv...

Mansson lyser med sin frånvaro. Jag talar med katterna och telefonen för att fylla det Mansson-formade tomrummet. Pluggandet går dock bättre när han inte är hemma och är söt.

För övrigt så kommer jag att panta hjärnan när uppsatsen är inlämnad och opponerad på, jag tippar på att den då är värd lika mycket som en tom PET-flaska, det vill säga 2 kronor.

Pussgurkor, jag hoppas att ni får en fin helg. Önska mig och PET-flaskan lycka till.

3 kommentarer:

  1. Lycka till Momo!

    SvaraRadera
  2. Tack D!
    Det gick faktiskt rätt bra. Jag gav upp vid 20 och gick och läste på sista delen av Twilight-böckerna. Jag läste en tredjedel av första boken i höstas, mer klarade jag inte för det var för mycket dåligt skrivna känslosvall och för lite, tja, handling och typ, innehåll. Men jag tyckte att filmerna var skojigt fluff och tänkte läsa sista boken innan jag ser sista filmerna. Det är fortfarande för mycket känslosfall (över huvudtaget rätt kasst skrivet) men nu händer det i alla fall lite grejer. Så jag låg till sent och läste om "his marble skin" och "his beauty took my breath away...".
    Idag kommer Henrik och hälsar på vilket ska bli trevligt. har varit gräsänka ett bra tag nu så det blir skoj att umgås med någon ordentligt!
    Hur ser din helg ut?
    Momo

    SvaraRadera
  3. ah, vad trevligt, hälsa Henrik! Själv ska jag inte göra så mycket i helgen, ska se Paranormal activity 2 med Amanda och några kompisar ikväll. Känns lite skönt att ta det lite lugnt faktiskt. Ha det fint!

    SvaraRadera