söndag 20 mars 2011

Dagens

Idag tillbringar jag dagen med att rida på en pansarklädd isbjörn. Vi galloperar över vidderna i rasande fart.



Eller nej, det gör jag inte alls det. Jag drar till Nya Zeeland och simmar med valar där. Det är läskigt men våldsamt vackert, utmanande och utvecklande.

Nähänä. Det var viss bara i min fantasi. Istället sitter jag och veklar ut uppsatsen vilket resulterar i att den blir mer invecklad vilket i sin tur både kan vara en fördel och en nackdel. Slutligen kan man anta att det teoretiska ramverk som ligger till grund för tidigare nämnda fantasier är frukten av att författaren längtar utomhus till riktiga äventyr. Positivt är dock att författarens make ämnar returnera sin lekamen hitomstädes och göra författarens morgondag fördelaktig för sagda författare.

Se upp i sommar stockholmare, för då kommer sagda författare att vara fri från uppsats och göra världens vägar, badstränder, bibliotek och undervatten osäkra med sin fantasifullhet. Det har ackumulerats av en hel vår att innesittande uppsatskrivande.

Över och ut, vårlovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar