fredag 25 mars 2011

Hakuna matata, babes

Städningen är i full gång i casa di Momo & Magnus denna förmiddag. För snart bär det av in till centrala Stockholm för ett dygn på ett lite finare hotell. Finare som i "finare än hotellen längs autobahn samt budgethotell i olika delar av Europa". Jag och Mansson skall avnjuta mitt livs första förstapris. Jag kommer att för första gången smaka ostron, vilket skall bli spännande. Jag lovar att recensera dem.
I väskan packar i ner finklänning, kostym, ett spel, Taming of the Shrew i modern tappning på DVD om man blir uttråkad. Inte för att jag vet om det finns DVD på rummet eller ens TV, men det gör det väl på film?
Jag lovar att berätta hur det var.

Vad som annars händer i livet är:
1) Det är väldigt roligt att extrajobba på folkbibliotek
2) Jag har väldigt mycket kvar att arbeta med uppsatsen
3) Det är nästan helt barnmark i Tensta och det är ljuvligt. En koltrast sjöng min väg hem häromdagen och jag kände att livet allt är underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar