tisdag 22 februari 2011

Radiotystnad och ljud.

jag vet. Jag är bloggtyst. Men inspirationen har liksom inte fallit på i veckan. Här kommer ett gäng meningar i alla fall. Datatentan gick fint - väldigt, väldigt skönt. Nu är det bara Inledningsdelen som släpar efter, ett teorikapitel som inte vill skriva sig själv. Men det där reds väl ut med hårt jobb.
Jag har bara en intervju kvar att genomföra och håller för närvarande på med att transkribera dem jag genomfört.
Jag och en nära vän, vi kan kalla honom Doctor Who, har ett podd-projekt på gång vilket är väldigt spännande. Jag ska äntligen få leka radio. Det kommer mer information om 'et när det finns något att informera om. Än så länge är det bara i embryostadiet.
Stressen av uppsatsen ska bli skön att slippa när terminen är färdig. Den färgar av sig på allt. Som sagt, jag lovar en skojigare blogg i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar