onsdag 23 februari 2011

Intervjua eller intervjuas det är frågan

Ropen skalla, intervjuer till alla! (mest till mig)

Jag studsade, bokstavligen, av glädje nyss. För jag har fått mig en anställningsintervju för att möjligtvis bli timvikarie på två folkbibliotek i Huddinge kommun. På måndag smäller det. Jag är, tack vara praktiken på Lunds stadsbibliotek i höstas erfarenhet av BOOK-it som är ett katalogsystem, vad de söker efter. Det hade varit så himla skönt att få extrajobba igen, få mer erfarenhet av folkbibliotek och få in en fot här i Stockholmstrakten. Det var i och för sig inte så väldans länge sedan jag slutade jobba i Uppsala, men det känns länge. Jag mår bra av rutiner. Och folkbiblioteksrutiner måste ju vara det som är allra roligast!




Så här glad vart jag:




Så här awesome kände jag mig (har man på sig sin pubertala/underbara draktröja så är det viktigt att grimasera därefter):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar